2016/10/04

Búcsúintés, sziasztok!

Hát, ez az idő is eljött. Hivatalosan is lezárom ezt a blogot. Hogy miért, azt itt olvashatjátok.

Már elég régóta várhatónak tűnhetett, mivel szinte már alig posztoltam az elmúlt időkben. Én nem tekintem szomorú dolognak, hogy abbahagyom, egyszerűen csak annyi történt, hogy kinőttem a dolgot, teljesen megváltoztam, már más dolgok érdekelnek, más dolgok foglalkoztatnak. Ezt a blogot még 12 éves koromban hoztam létre, most pedig 16 vagyok, elképzelhető, hogy ennyi idő alatt mennyit változik az ember, főleg ilyen korban. Gondolkoztam rajta, hogy továbbviszem a blogot olyan témákkal, amik most érdekelnek, de igazából ahhoz, hogy a mostani személyiségemet tükrözzék a dolgok, mindent meg kéne változtatnom, le is törölnöm a régi kis irományaimat, stb, de így elveszítené a blog az eredeti funkcióját. Arról nem is beszélve, hogy úgy gondolom, az olvasóim nagy része is abban a korban van, mint amiben én akkor voltam, amikor elkezdtem ezt az egészet, így aztán a frissítéssel már nem az a blog lenne, ami érdekes lenne számukra. Így aztán úgy gondoltam, itt az ideje búcsút inteni, és meghagyni az oldalt annak, aminek régen készítettem, abban a formájában, ahogy akkor kitaláltam. Nem fogom törölni, továbbra is meg lehet majd látogatni, ha esetleg bárki kedvet kapna hozzá, de új bejegyzésre vagy bármi változtatásra már nem lehet számítani.

Nagyon szépen köszönöm minden embernek, aki az évek során olvasgatta az oldalt, kommentált, aktív résztvevője volt ennek a "közösségnek", jól esett látni, hogy sok embert érdekelt, amibe akkor beleöltem sok időmet. :) 

Hát. Akkor sziasztok!:)

3 megjegyzés:

  1. megértem... nagyon sajnálom, mert szerettem az oldalt, de jól leírtad. Köszönjük amit eddig csináltál! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én köszönöm, hogy olvasóm voltál <3
      de egyébként most raktam fel egy új posztot mégis, ha szeretnéd, nézd meg még;)

      Törlés
  2. Névtelen7/10/17

    Nem voltam aktív kommentelő, vagy olvasó. Egyszer kétszer látogattam el a blogra de nagyon sok hasznos tippet találtam. Nagyon köszönöm azokat a tippeket! Kár hogy nem lesz több új poszt, de megértelek.

    VálaszTörlés