2014/12/30

New Chapter | YouTube Csatorna

Sziasztok! :) Ismét bocsi, amiért elég sok ideig nem voltam, de most van valami más helyette, ami talán valakinek tetszeni fog, és talán valakit kárpótol is...:D:) Egy ideje dolgozgatok ezen a "projekten", és most el kezdtem megvalósítani. *drumroll* :D Csináltam magamnak egy YouTube csatornát! Yaaaay! :) Amint azt láthattátok, eléggé odavagyok a YouTuberekért, elég sokat is posztoltam róluk, így hát gondoltam, miért ne, kipróbálhatnám én is, mivel eléggé vonzott a dolog. :) És gondoltam, hogy ezt itt megosztanám veletek is. :)
Ettől függetlenül még a blogon maradni fogok, ez nem olyasfajta "new chapter", amikor itt hagyok mindent. :D 
Hát, itt van a csatornám linkje plusz az első videóm. Még egyelőre csak ez az egy van fent, de péntekenként tervezem frissíteni, szóval, ha valakit érdekel, iratkozzon fel nyugodtan :D :)
Még elég kezdő videó, de szerintem első videóhoz képest egész jó lett. 
Szóval, igen, ha van véleményetek, írjátok meg a videó alatt kommentben, szívesen fogadok tanácsokat is:)
Ez amúgy affajta "lehull a lepel a blog készítőjéről" féle dolog is lehet, de csak félig, mivel azt a napszemüveget nem véletlenül hordtam :D Ezek után is szeretnék anonymus maradni, amennyire lehet. :D
Oké, asszem vége az előszónak, itt vannak a linkek: :)

Itt a csatornám :) 

 


Köszi, ha megnézed! :)
Majd fogok jönni a blogra is, ígérem;) :D 
 

15 megjegyzés:

  1. Névtelen4/2/15

    Hogyhogy angol? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, így több emberhez fog eljutni, vagy legalábbis több ember fogja érteni :) Szeretném,ha nem szabna az korlátokat, hogyha valaki nem magyar :)

      Törlés
    2. Nekem csak egy bajom van vele (ne értsd félre imádlak!), hogy a magyarok meg ezt nem értik

      Törlés
    3. Én is magyar vagyok és mégis. :D :) Csak azért osztottam meg itt is a csatornámat, hogy hátha van olyan, aki mégis tud kezdeni vele valamit, de ha nem, akkor sincs semmi baj. Nem kifejezetten magyaroknak készítem a videóimat, csak reménykedtem, hogy esetleg itt találok valakit, aki beszél angolul, és akkor ő megnézheti a videóimat, de nem baj, ha nem. :)

      Törlés
  2. Névtelen12/2/15

    Szia!
    Tök jó de hogy hogy angol?
    Emigy nincs vele semi bajom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi :) Azért csináltam inkább angolul, mert így azok is érthetik, akik nem magyarok, és úgy egy nagyobb közönség megszerzésére is lehet talán esélyem.. :)

      Törlés
  3. Névtelen16/2/15

    Te angol vagy? Vagy csak megtanúltál magyarul írni és angol vagy igazából? Egyébként a blogod jó!!!!!!!! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:))
      Nem, magyar vagyok, és megtanultam angolul írni meg beszélni :D :)

      Törlés
  4. Névtelen26/2/15

    Szia! Hogy csináltad a blogodat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A Blogspot-on regisztráltattam a blogomat, és utána designoltam, meg töltöttem fel tartalommal, nem olyan nehéz :)

      Törlés
  5. Névtelen2/3/15

    Elég régen nincs új tartalom :( Várható frissítés?

    VálaszTörlés
  6. Hogyan csinálod ezt a blogot?? Nekem is van blogom (ha rányomsz az Angórára meglátod) Pl. a statisztikát hogyan tünteted fel?
    Valóban nincs frissités!

    VálaszTörlés
  7. Hogyan csinálod ezt a blogot?? Nekem is van blogom (ha rányomsz az Angórára meglátod) Pl. a statisztikát hogyan tünteted fel?
    Valóban nincs frissités!

    VálaszTörlés
  8. Névtelen9/5/17

    milyen programmal csináltad a videókat?

    VálaszTörlés