2013/10/18

Kedvenc Youtube vloggereim part 2!

Elég sokat lógtam mostanában a Youtube-on, így hamar összegyűlt egy csokornyi jó Youtuber megint, akiket ajánlhatok nektek! :) (Bár most azért nem annyi, mint az első körben.)
És mivel úgy láttam, hogy egész sokan látogattátok az előző Youtuberekről szóló cikkemet is, gondoltam, örülnétek ti is a folytatásnak! (Bár még mindig az első körben említettek a best-ek:)) 
A séma a megszokott, leírom a csatornájuk nevét, rövid leírást arról, hogy milyen videókat gyártanak, és belinkelek egyet a videóik közül.

Cimorelli
http://www.youtube.com/channel/UCTKDB3h5zMdf_2siDHsd_yw
Ez az öttagú lány zenekar a Youtube-ra tölti fel a híres számok saját feldolgozásait. Régebben csak elénekelték, most már viszont egész profi videoklippeket is forgatnak hozzájuk, sőt már van két saját számuk is. Az egyik ilyet fogom belinkelni.
Egyébként külön-külön csinálnak DIY és öltözködési tanács videókat is, és azokat is ugyanerre a csatornára töltik fel, szóval minden jó itt van. :)



  
ScottBradleeLovesYa
http://www.youtube.com/channel/UCORIeT1hk6tYBuntEXsguLg 
Ez a banda a legpopulárisabb pop (és rap) számokat dolgozza fel régies stílusokban, mint pl. a vintage meg a country. Én szeretem a videóikat, mert érdekes, hogy hogy tudták így átírni a számot, és még így is jó a hangzásuk.
Sok számból válogathatnék, hogy mit linkeljek be, de akkor most legyen egy Thrift shop. :)



AsapSCIENCE
http://www.youtube.com/channel/UCC552Sd-3nyi_tk2BudLUzA 
Vagyis "amilyen hamar csak lehet természettudomány". Az angol címből kiderülhetett, hogy ez angol csatorna, de néhány videójukhoz van magyar felirat is.
Lehet, hogy te pont nem vagy az a természettudományos fajta, DE simán lehet, hogy ha megnézel egy videót, már érdekelni fog, mert tényleg nagyon érdekesek. Mondjuk engem eleve érdekelnek ezek a dolgok, de szerintem néhány videójuk mindenki számára érdekes. :)
Gondolkoztál már azon, hogy mi lenne, ha éjszaka felvehetnéd az álmaidat, és visszanézhetnéd őket a következő reggel? A videóban elmondja, hogy lehetséges, hogy lesz ilyen szerkezet valamikor a jövőben. :D


PewDiePie
http://www.youtube.com/channel/UC-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw 
Na jó, most mondom, hogy ne ijedj meg az enyhén idegbeteg thumbnail képektől, és a néha furcsa videóktól, mert csak hozzá kell szokni, és akkor már vicces. :D De amúgy tényleg, én annyit szoktam röhögni a videóin, hogy lefordulok a székről. :D
Amúgy néha kicsit furcsának találom a videóit, néha nagyon viccesnek, szóval ingadozó, de van bőven miből választanom, mert naponta kábé 2 gameplay videót tölt fel, és nem számít, hogy játszottam-e már azzal a játékkal, ahogy előadja magát közben, azért már megéri megnézni a videót. :D
Ezen kívül viszont csinál Fridays with Pewdiepie vlogokat is, mindenféle random témában, amik szintén néha nagyon jól sikerülnek.
Nem akarok ide belinkelni egy videót a közel 1500 videójából, menj a linkre, és nézz körbe, ha szeretnéd. :)


Na, egyelőre ennyi a ráadás. Írjátok meg kommentben, hogy nektek kik a saját kedvenceitek, kik a kedvenceitek ebből a halmazból, és/vagy, hogy jobban tetszett-e az előző halmaz, vagy nem. (Nekem sokkal jobban tetszett az előző. :D) Továbbra is érdekelne ez a téma? Írjatok, mert különben nem tudom, hogy milyen cikkeknek örültök a legjobban. Elég széles az érdeklődési köröm, szóval szinte bármiről tudok cikket hozni a már megszokott témakörök közül. :)

By Vivianne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése