2014/01/16

5 újévi fogadalom, amit mindenkinek érdemes lenne betartania

Igen, igen, tudom, hogy későn jelentkezek, pedig megígértem, hogy gyakrabban fogok jönni. (Vagy a másik opció, hogy észre sem vettétek, hogy nem jelentkeztem :D) De most itt vagyok, és talán egy kicsit késve, de még így sem késő, ha egy újévi fogadalmakról szóló posztot hozok. :)

Én alapvetően azon a véleményen vagyok, hogy megfogadni bármikor lehet bármit, akár az év közepén is, nem kell vele megvárni szilveszter éjfélét, mégis sokkal könnyebb szerintem nekiállni valaminek, ha új év kezdődik. New year, new me. ;)

Összegyűjtöttem pár fogadalmat, amiket szerintem mindenkinek érdemes lenne megfogadnia, és az én listámon is rajta vannak :) :

1. Kezdjél el tornázni

 
Oké, nyilván nem rögtön a képen látható módon. :) De mozogni mindenképp egészséges. Tűzz ki magadnak valamilyen célt, vagy csak fogadd meg, hogy mindennap futsz egy kört a közelben lévő parkban, vagy megcsinálsz húsz felülést. Sok kicsi sokra megy. És ha már hozzászoktál, akkor mehet a napi adagok növelése. :) Ha sokat csinálod, biztos hálás lesz érte a tested. 
Én például a következő programot időzítettem be a mindennapjaimba:
- mindennap annyi felülés, amennyi épp következik, mert én szoktam növelni a felülések számát
- 20-20 comberősítő gyakorlat mindkét lábbal
- 20 hátemelés
- 5 percen keresztül törzshajlítgatok, mert nekem például az a célom, hogy végre teljesen leérjen a kezem zárt lábbal :D
- és majd fogok járni futni is heti kétszer, ha jobb lesz az idő

2. Igyál minden nap elegendő folyadékot


A legjobb természetesen a víz, de a lényeg, hogy meglegyen a tömegednek megfelelő mennyiség minden nap. És ahogy a képen is olvashattad: ezt az egész tested meg fogja hálálni. (És még egyszer, természetesen a víz lenne a legjobb.)
Én úgy szoktam számon tartani, hogy mennyit kell innom, hogy a telefonomra letöltöttem a Water your body nevű alkalmazást, azzal tök jól lehet számolni, és figyelmeztet is, ha nem ittál még eleget. Ajánlom. :)

3. Mosolyogj többet :)

 
Szerintem ezt nem is kell magyarázni. Te is boldogabb leszel, és a körülötted lévők is. :)

4. Javíts az olyan tantárgyakon, amik nem mennek olyan jól

 
Ne keseredj el, ha a félévid nem lett olyan, amilyet szerettél volna. Év végéig még képes lehetsz kijavítani, kemény munkával. Mindig győződj meg róla, hogy mindent megírtál, mindent alaposan megtanultál, akár többször is mondd fel magadnak az anyagot, ha még nem vagy biztos a tudásodban. (Zuhanyzás közben például pont jó, mert akkor nem tereli el semmi a figyelmedet. :D) Csinálj szorgalmit minél többször, hogy azokkal is plusszokat, ötösöket szerezhess. Nem olyan nehéz megcsinálni azt, ha van hozzá türelmed! :)

5. Légy kedves azokkal, akik megérdemlik, szard le azokat, akik nem ;)


Ha valaki jó hozzád, azt háláld meg! :) Ha valamiért idegesít, ne veszítsd el a türelmedet, jusson eszedbe, hogy milyen jó hozzád mindig, és erre emlékezz. Ha nagyon zavar benne valami, inkább kedvesen beszéld meg vele, hogy téged ez zavar, de ne kiabálj rá oktalanul. Hidd el, sokkal jobb lesz reggel felkelni, ha tudod, hogy mindenkivel, aki neked számít, jóban vagy, és nem vitatkoztatok. :) Ez a szeretteidnek és a barátaidnak is jól fog esni. 
Akik viszont nem érdemlik meg, bántanak, cikiznek vagy bármi, azokkal meg ne is foglalkozz! Most gondolj bele: akármennyire is bánt, amiket mondanak, jobb lesz neked attól, hogy magadat őrlöd? Hát nem. Legyints rá egyet. Ha nem fontos neked ez a személy, akkor meg ki ő az életedben, hogy bíráljon? Ne is foglalkozz vele. Ne hagyd, hogy miatta legyen rossz kedved. Valószínűleg ő is csak azért piszkál, mert saját magában sem biztos, és ezért inkább másokat akar bántani, nehogy ő kerüljön célkeresztbe. :) Don't forget to smile, you know. :)

By Vivianne

4 megjegyzés:

  1. Névtelen20/1/14

    :) Nagyon jóók!! Párat én is megfogadok! <3

    VálaszTörlés
  2. Koszi ha elolvasom ezeket mindig bisztosabb leszek magamban:-)

    VálaszTörlés