2014/04/06

EGY ÉVES LETT A BLOG! :)

Bizony ám, már egy éve volt, hogy az első cikket kiraktam az oldalra, és én nagyon szerettem ezt az egy évet. :) Köszönöm minden olyan olvasómnak, aki rendszeres látogatott vissza ide, és remélem, hogy az elkövetkező évben még több cikket tudok majd hozni nektek, és még többen csatlakoztok majd hozzánk! :)



A szülinap alkalmából terveztem egy kis különlegességet:
 - először is frissítettem egy pár olyan oldalt, amikkel már nagyon rég óta nem volt időm
foglalkozni (haj elkészítés, köröm elkészítés) Ezeket a linkekre kattintva megnézheted.
 - egy kis bepillantást nyerhettek az oldal statisztikájába, vagyis hogy egy év alatt
mennyien, és honnan látogattak meg engem :)

Szóval, itt van egy vízesés fonás "hogyan csináld" leírás és videó:





Kattints ide a megtekintéshez!









És itt van egy tök egyszerű, mégis szép körömminta elkészítési útmutatója:
                                                               




Kattints ide a megtekintéshez!





Az ugrás után megnézheted a statisztikát is, ha esetleg érdekel :)


Egy év alatt összesen 22 536 oldalmegjelenítésem volt, ami szerintem azért egy szép szám. :) 

Tavaly óta ennyien látogattak meg különböző országokból:
Magyarország
17006
Románia
1561
Egyesült Államok
782
Szlovákia
625
Ukrajna
317
Németország
250
Szerbia
229
Vietnam
163
Egyesült Királyság
99
Oroszország
87

Ami tök jó, mert ezek szerint nem csak a külföldön élő magyarok, hanem azok is látogattak, akik mondjuk csak csajos képeket kerestek, és abból bőven találtak az oldalon, még ha nem is értették a szövegeket. :)

Hogyan találtatok rám? Mit írtatok be Google-be?
csajos idézetek
156
csajos blogok
102
csajos oldalak
67
blogok lányoknak
49
csajos képek
44
csajos témák
40
flegma idézetek csajoknak
38
blogok csajoknak
33
csak csajoknak
24
csajos blog
22

És ha nem Google-n találtatok rám, akkor hol?
Jó látni, hogy voltak olyanok, akik megjegyezték az oldal jó hosszú nevét, és az alapján kerestek rám. :)

Még egyszer köszönöm, hogy ilyen sokan megnéztétek a blogomat! <3

1 megjegyzés: