2015/05/29

Írói válság

Látom, már sokatoknak feltűnt, hogy egy ideje nem jelentkeztem új poszttal, és páran hiányoltátok is. Először is köszönöm a törődést és az érdeklődést. Szeretném frissíteni az oldalt, de sokszor az a helyzet, hogy:
  1. Mivel hamarosan elballagok a sulimból, az utolsó véghajrára rengeteget kell készülnöm mind tanulmányilag, mind egyéb búcsú dolgokkal, így kevesebb időm marad például a blogomra is.
  2. Mint azt már itt egyszer kiposztoltam, elindítottam a YouTube csatornámat, amivel szintén szeretnék sokat foglalkozni, mert ez most ilyen új szenvedélyem, de sajnos arra sincs mindig időm. Nehéz egyszerre ilyen sok fajta internetes weboldalon folyamatosan friss tartalmat feltölteni, de azért én mindig próbálkozok, maximum nem olyan sűrűn jön össze. Azért köszönöm, hogy mindenki csak kedvesen figyelmeztetett, hogy nincsenek új posztok, nem pedig leordibáltátok a fejemet, hogy "mi a rákért nem posztolsz máááár?" :D Ezt értékelem. :) 
  3. Néha már egyszerűen ki sem tudom találni, hogy miről írjak. Úgy értem, ez a blog ilyen csajos praktikákra épült eredetileg, de most úgy érzem, szívesebben írnék inkább ilyen mindennapi dolgokról, mint például sulis megpróbáltatások, barátok, stb. Az élet dolgairól. Remélem, ezek is ugyanannyira fognak tetszeni nektek, ha pedig nem...sajnálom, de a blogomat - ahogy minden más weboldalamat is - a saját szórakozásomra hoztam létre, így kénytelen leszek olyan dolgokat is írni/videózni rájuk, amik főként engem szórakoztatnak, remélve, hogy másokat is fog. :) 
Tehát az UPDATE a következő: próbálkozom frissíteni a tartalmat gyakrabban, de innentől kezdve kicsit más stílusúak lesznek valószínűleg a posztok. Valószínűleg nem fogom őket lebontani ilyen kategóriákra sem, hogy tudjátok, ott a felső kis almenük egyikében lehessen őket megtalálni. Helyette csak írok mindenféléről, ami éppen foglalkoztat (suli, barátok, élet, zene, érdeklődési kör, hasonlók), és a kezdőlapon fognak megjelenni a különálló cikkek, más-más témákban. Lassan úgy is tervezem az egész blog struktúrájának a rekreálását, hogy kicsit könnyebben el lehessen tájékozódni az új felállás szerint is. :) 

Légyszi írjátok meg, hogy mit gondoltok erről kommentben! A véleményetek természetesen érdekel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése