2016/01/31

my obsession: the grunge style.

Mostantól gyakran fogok bejegyzéseket írni mindenféle témával kapcsolatban, amik foglalkoztatnak. Apró betekintések a személyiségem rejtelmébe. (*dolog, ami a fejemben jobban hangzott part 2*)

***
A lényeg a lényeg, hogy az első ilyen bejegyzésem a grunge stílusról fog szólni. 
Egyszerűen oda vagyok érte, kábé azóta hogy aktívabban el kezdtem szörfölni Tumblr-n, és megtaláltam a grunge stílust képviselő embereket. 


Kicsit rágugliztam, és elvileg ez a stílusirányzat a 90-es években volt trending, és most kezdenek egyes elemei visszatérni. (pl. a choker-ek) Plusz az olyan embereknek, mint én, akiknek az egész stílus nagyon bejön, minden eleme visszatér, haha. Dióhéjban kábé ezek alkotják a grunge stílust:

Na most, én tökre szeretném azt mondani, hogy tele van a gardróbom ilyen cuccokkal, és hogy állandóan csak ilyenekben járok, és a célom ez is lenne majd egyszer. Csak sajnos természetesen a pénztárcám véges, úgyhogy az elmúlt egy hónapban is kábé ugyanazokat a ruhadarabokat kombináltam össze-vissza, hogy valamennyire azért feltűnjön, hogy más outfitek, de mégis grunge-ok. Az elmúlt időszakban őrülten próbáltam AllieExpress-en szerezni hasonló cuccokat, de valahogy még sosem jutottam el odáig, hogy tényleg meg is rendeljem őket. De ha rendeltem, majd alkotok róla véleményt.



Egyébként majd lehet csinálok egy posztot a saját grunge outfitjeimről. 
A grunge stílus egyébként nem csak öltözködésben nyilvánul meg, hanem például zenében is, meg egyes embereknél személyiségileg is (bár a grunge-sághoz társított szomorúság nem az én műfajom, legalábbis dolgozom rajta, hogy ne legyen az), de ezekről majd még másik posztban beszélek. Ha viszont nekem kéne összefoglalnom, hogy mit jelent a grunge öltözködés, ezeket hoznám fel példának: pasztel színek, főleg lila és kék, fekete és fehér, chokerek, platform cipők, kockás és csíkos, egyszerű minták, szaggatott farmerek és kalapok. And I'm so ready to slay in them! Amint beszerzem őket, haha.


És ha érdekel bővebben, hogy milyen is ez a stílus, szégyentelenül beajánlom a Tumblr oldalamat, ugyanis az tele van ilyen és ehhez hasonló képekkel. (nem csak outfittekkel, hanem mindenféle grunge és indie és csak-úgy-mert-tetszik-és-szép-és-inspiráló képekkel, amiket posztolok. néha saját képekkel is.) ez itten a link, erre kell kattintanod. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése