2014/10/16

🍂 Őszi Videó-Válogatás! 🍂

Bocsi a késői posztolásért, csak tudjátok, elkezdődött a suli, a hajtás, a felvételi előkészülési szezon meg minden... Mindezek ellenére azért igyekszem posztolni dolgokat. :)
UPDATE: Ha még nem vettétek volna észre, összekapcsoltam a már régóta meglévő Facebook oldalamat a bloggal. Eddig csak a Facebook oldalamon hirdettem a blogot, így azok, akik onnan találtak rá a blogra, tudják melyik oldalról beszélek, de most már azoknak is van link a Facebook-os oldalra is, akik a blogot ismerték meg először. Left side bar, de egyébként itt egy link is: Katt!

Aki nézegette a Facebook oldalt, az már valószínűleg számított egy őszi videó-válogatásra, mint ahogy azt a másik admin posztolta, úgyhogy itt is volna. Have fun! :)

Outfit ötletek:




DIY ötletek:





És majd hozok képeket is azokról a DIY dolgokról, amiket én csináltam Halloween-ra. Plusz gondolkozom egy Room Tour féle dolgon, csak képekben, szóval stay tuned! :)

(A DIY füzeteim egy részét pedig feltöltöttem a DIY oldalra, nézzétek meg, ha gondoljátok, de majd még feltöltöm a maradékot is, igyekszem!)

Happy Fall!  🍂

1 megjegyzés:

  1. Névtelen7/5/16

    Szia! Nagyon tetszik a blogod, benne lennél egy cserében? Én már kiraktalak.
    http://kisszekundokazeletben.blog.hu/2016/03/13/ajanlo_1667

    VálaszTörlés